dijous, 7 d’abril del 2011

"M'he marcat com a objectiu la xifra de 15 gols"

Hiroshi i Fito celebrant el primer gol a l'Atlètic Balears

En l'edició del mes de març de la revista digital El Saballut vam entrevistar a Ibusuki Hiroshi. El primer jugador japonés de la història del Centre d'Esports Sabadell ens va respondre a preguntes sobre l'actualitat, el futur i també com està vivint la tragèdia del seu país. En aquest article trobareu un extracte de l'entrevista. Per llegir-la sencera clickeu en aquest enllaç.

Després de dos anys a España (Girona, Saragossa i Sabadell), ¿estàs plenament adaptat al futbol espanyol?

Jo considero que sí, que ja estic absolutament adaptat. Ara el que vull és augmentar el meu nivell personal i marcar més gols, que no deixa de ser del que vivim els davanters.

Se’ns fa estrany que un japonès tan alt jugui tan bé a futbol, qui et va contagiar la passió per aquest esport?

No et pensis, al Japó ara ja hi ha molts futbolistes, no és un esport minoritari. Jo jugo a futbol des dels 5 anys més o menys i des de llavors no ho he deixat de fet. Ningú es queda sense jugar a futbol per falta d’equips, ni molt menys.

Tenint en compte la trajectòria d’aquesta temporada, creus que aconseguirem l’ascens a Segona A?

Sí, sí, i tant! Hi ha moltíssimes possibilitats, però és evident que hem de seguir treballant bé com fins ara i després ja ho veurem, però considero que tenim nivell per aconseguir-ho.

Sigui quina sigui la categoria del Sabadell l’any vinent, creus que alguna opció que segueixis aquí (com a mínim) una temporada més?

No ho sé, no en tinc ni idea, a part de que simplement no depèn de mi. De moment ens hem de centrar en aquest any, que estic al 100% amb el Sabadell, vull marcar molts gols, jo em vaig marcar la xifra de 15 gols i crec que la podré aconseguir i l’any vinent ja ho veurem.

Veus molta diferència a nivell d’organització d’un cub ja assentat a Segona A, com és el Girona i el Sabadell?

És evident que hi ha diferència per qüestió de diners, allà hi ha la televisió, les travesses... però pel que fa al dia a dia del club jo no hi sé veure grans diferències a nivell d’organització.