dimecres, 27 de maig del 2009

Entrevista a Roberto Morales

Roberto Morales durant el partit d'anada, a la Nova Creu Alta, davant la Cultural Lleonesa.


Passem la primera eliminatòria amb gesta inclosa: marcant i guanyant en un dels estadis més complicats de la Segona Divisió B, davant un dels conjunts més seriosos en defensa. Un dels noms propis d’aquest equip és Roberto Morales, amb el qui hem parlat sobre el seu periple esportiu a casa nostra, però sobretot del que ens espera durant les properes dues setmanes.

Tercera temporada al club i segona promoció d’ascens, no està malament...

Sí, es la tercera temporada al club, la primera vam aconseguir l’ascens, la segona em va deixar una mica tocat perquè vaig estar lesionat quasi tota la temporada i aquesta, la veritat és que m’ho estic passant molt bé.

L’eliminatòria amb la Cultural Lleonesa ja és historia, però s’ha de dir que ha estat una eliminatòria que recordava a la viscuda ara fa un parell d’any amb la del Mallorca B.

La veritat és que sí, a casa no vam aconseguir un resultat molt bo i després, a fora, sí que vam aconseguir el que volíem, i aquí més del mateix però bé, em quedo amb aquesta que ha estat més dura i més maca.

Pues si ha estat dura, la que tenim ara ho és encara més...

Doncs sí, a més sembla que ens han tocat aquest any els equips bascos que són molt durs i defensen molt bé, però tinc confiança en aquest equip, encara que no serà gens fàcil perquè l’Irun té un gran equip.

Un equip que va eliminar al Real Madrid a la Copa del rei, que ha estat campió del seu grup… té l’etiqueta de favorit i això segur que pesa.

Doncs sí, però no em recordis a qui van eliminar que m’enfado, jajajajaja! Tenen un gran equip i segur que sortiran al camp sense recordar-se del que els ha passat amb el Cádiz.

Ja se sap que costa una mica més saber a què juguen els equips dels demés grups, però segur que teniu informació de l’Irun, entre altres coses perquè en Sergio Iglesias haurà rebut 'informació privilegiada' des del seu Cádiz.

Doncs si et dic la veritat a mi no m’agrada saber molt dels equips contraris, el Sergio m’ha comentat que és un equipo que defensa molt bé i que es passen els 90 minuts corren, però estic confiat en nosaltres, crec que si estem bé podem passar.

Tot i així, els dos equips arribem de manera completament diferent a aquesta eliminatòria, ells venen de perdre sense poder marcar un sol gol, mentre que nosaltres venim de guanyar, marcant en el camp de l’equip menys golejat de la Segona B.

Això és cert, però en aquests partits et motives de tal manera que tot el que ha passat abans queda enrere, de totes maneres juguem el primer a casa i espero que la gent vagui al camp, perquè si l’omplim serà com un gol a favor nostre, per mi és un factor fonamental en aquesta eliminatòria.

Per altra banda i ja més per veure futbol que una altra cosa, has vist o seguit alguna altra eliminatòria? T’ha sorprès quelcom?

Doncs la veritat és que he seguit la del Jaen amb el Leganés perquè tinc un bon amic allà que a més va jugar aquí casualment, Javi Vicente, que juga al Leganés, i m’ha sorprès el resultat de Jaen, encara que després vaig saber que el porter va ser expulsat només començar el partit. Pel demés no m’ha sorprès res, el Vilareal em sembla el millor equip de tots els que estem aquí.

Ja que em comentaves que esperes que la gent vingui a la Nova Creu Alta, quan et varen dir de venir aquí, t’esperaves una afició així?

Des del primer dia que vaig venir ja vaig dir que el millor d’aquest club és la seva afició, va a tot arreu a veure’ns, fins i tot a Tercera Divisió. Jo, sincerament, és la millor afició que he tingut però també cal dir que al mateix temps és la més exigent, per les coses bones i per les dolentes, però això són coses del futbol i és normal que t’exigeixin.

I per damunt de tot, amb quin record et quedaries d’aquests tres anys?

Bufffff, la veritat és que en tot el temps que he estat aquí m’han passat moltes coses maques, però em quedo amb el dia de l’ascens; veure a tota aquella gent gaudint pel que havies fet és una cosa molt maca i difícil d’explicar.

Esperem repetir…

Tan de bo repetíssim un ascens que seria fins i tot més maco, a més jo sempre he dit que el Sabadell tard o d’hora pujarà a Segona A, tan de bo que sigui amb mi, seria el més maco del món.

L’última. Roberto Morales acaba contracte aquesta temporada. T’agradaria seguir d’@rlekinat, ja sigui a Segona A o B?

En el futbol passen moltes coses i mai saps on pots anar a parar, però la veritat és que si em diuen de quedar-me, aquesta serà la meva primera opció, perquè aquí he viscut la millor etapa com a futbolista i m’han tractat molt bé, tant a mi com a la meva novia.